fredag 3 februari 2012

Förlåt!

Nu har jag varit så där dålig igen, ajja bajja Alfons Åberg!
Men jag har väl både lite roliga och mindre roliga saker och berätta. Vi kan väl börja med de mindre roliga så att vi kan lämna bloggen med ett leende sen, okej?
Den mindre roliga saken är att min bebis som ligger och gottar sig i magen är stor. På tok för stor. Så den 14/2 ska vi in till BB igen och köra lite ultraljud och planera igångsättning om inte min lilla svägerska kan tvinga ut henne innan med zonterapi. Vad var det med "jag är livrädd för att föda ett stort barn" som min unge inte fattade? Ska ta ett ordentligt snack med henne sen när hon kommer ut min lilla heffaklump!
Men nu till det roliga och det är att nu är mitt examensarbete inlämnat och godkänt! Så nu sitter jag bara och väntar på att jag ska få mitt examensbevis! Så jäklas ljuvligt! Det betyder att jag inte behöver komplettera och greja och slipper linneuniversitetet för all framtid om jag vill nu! Halleluja!

Men en liten bild på min ängel kan vi ju avsluta med, inte för att Leia inte är min underbara lilla ängel hon också men jag har för lite kort på henne och magbilderna ligger fortfarande på kameran!

Tyst! Läsning pågår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar