fredag 15 maj 2015

Spruckna bröst och flitiga myror!

Klippa gräs och trimma kanterna och jag känner mig som värsta Hulken! Känner mig faktiskt jäkligt cool när jag håller på med maskiner och bensin och annat "manligt". På med hörselskydd och skvättmask framför ansiktet så kunde barnen sitta på studsmattan och se förfärade ut åt sin gamla mor. Leia började gråta i rena förskräckelsen! 

Men jag tackar gudarna för alla dagar med fint väder för just nu vill man verkligen inte vara inne. Igår körde maken min på som en galen myra och jäklar vad det hände mycket! 



Jag fick även dra till vårdcentralen idag en snabbis. För det första har jag fått exem mellan fingrarna och fick kortisonsalva för det men det var ju det lilla för det mest absurda hände igår kväll som farbror doktorn fick hjälpa mig med idag. Mitt bröst sprack!! 
Två år efter min bröstförminskning så tyckte mitt bröst att det kunde vara på tiden med ett blodbad och hål rakt in i bröstet. Ska ringa kirurgen på måndag så ska de få ta en titt. Jacke tror att de glömt en handduk där inne som försöker ta sig ut. Bläää! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar