söndag 17 maj 2015

Skitdag

Alltså denna dagen vill jag bara radera från jordens yta! Hela natten har man legat med feber och ont i magen, barnen är som de är med treårstrots där man lägger sig raklång på golvet och dör skrikdöden för minsta lilla motgång. Och sen lilla puberteten med himlande ögon, amen och dumma mamma du får inte komma på mitt kalas. Ja men för all del försök att få ihop ett kalas själv då sketunge! 
Ingen matlust och noll energi. Lyckad kombo. Verkligen. 

Nu ska jag bara ta en Ipren och invänta att klockan ska bli halv åtta så att de små monsterna går i säng och jag tar en kopp te och ser på gammal hederlig brittisk landet vs stad serie. Där alla missförstår varandra hela tiden för ingen kan tala ur skägget utan ska bara hinta om saker och ting hela tiden. 

Men renoveringen går framåt och det är jag så himla glad för!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar