onsdag 20 maj 2015

Stiltje och hämd

När renoveringen sprang iväg så väldigt snabbt och allt hände på en och samma gång så blir det en liten snopen känsla nu när det inte händer någonting. Eller det händer massor men inte så mycket synliga. Ni vet el och VVS som ändå inte syns i slutresultatet sen men som har en viktig - läs tråkig - roll. Men men snart är elen klar och VVS också och jacke kommer hem ifrån Sthlm på söndag. Och då!!! Då kommer det att hända grejer igen! Få slås golvet igen, hallen bryts upp, väggar isoleras och slås igen och tak ska dit. Då blir det roligt igen :D 
Fran till dess är det fritt fram att bjuda mig och barnen på middag i helgen. Annars dör vi nog makaron och köttbulle döden.... 

Idag hade vi besök av min syster och hennes goding till sambo. Älskar att ha dem runt mig för att de ger så mycket energi och det finns så mycket att prata om. Speciellt den lilla gåvan som ligger och väntar i systers mage ❤️

Men min hämd rör inte dem. Det rör min käre make. Så guuuud vad han retas med mig idag. Och tydligen så är det väldigt Uttröttande så därför bjuder jag er på en sovbild på min skäggige karl. 


På återseende! 

1 kommentar:

  1. Den nyckelknippevilan var han välförtjänt av! Jag måste säga att Ni är duktiga allihopa som kan klara Er så bra mitt i eFan byggrusch som Ni gör. Vinsten blir det fina resultatet.....

    SvaraRadera