fredag 22 maj 2015

VVS-Nissar och röj

Det är ju inte bara på mellanplanet det händer grejer. Även tvättstugan får sig en kyss också när VVS-nissen säger att han vill se de fula rören som jag tvingat jacke att bygga igen. Jag menar vad är det för fasoner och komma och säga att man vill se fula rör för att kunna se vart de går?! De får väl skaffa röntgensyn nu när jag tjatat mig till en trumma. 😜


Hallen rivs det också i för fullt nu så att vi kan ta bort ett litet pluttelement som inte gör en jäkel glad. Så nu blir det platsbyggd förvaring med massa korgar för mig att sortera och organisera i *dräglar*!!


Sen gick jag förbi elcentralen i källaren och fick en chock. Tacka gudarna att jag inte är elektriker!! Vi skulle aldrig fått el i huset om jag pilat lite där... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar