onsdag 20 april 2011

Massa planering!

Nu är vi banne mig igång! Nu är underkläder och örhängen inhandlade också. Bordsplacerings "korten" är skrivna och min caketopper har fått brunt hår istället för blont. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma så att vi kan rensa ut morfars rum på äldreboendet och så ska hon få kolla på ett pensionat till hundarna så att jag kan boka in deras hundar och Diesel där över pingst. Vad jag jag mer gjort? Jo vigselprogrammet har jag ju gjort klart också! Och så har nästan alla anmält sig nu och det är skönt för då kan jag koncentrera mig på bordsplaceringar och liknande och skriva in dem i festprogrammet. Är uppe i 22sidor i det där programmet nu och det kanske är lite mycket, men jag tänker som så att om det är någon som får sitta själv en stund då andra är ute och röker så har denne nått att bläddra i. Och det kan vara något som får folk att prata, typ titta på bilder och annat och minnas. 

Nu är det förresten fint ute på terrassen, har oljat in den och planterat ut lite blommor och nya utemöbler är införskaffade också! Är super nöjd med hur det blev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar