torsdag 14 april 2011

Tjatig

Jag vet att jag är tjatig men nu kommer det lite mer bröllopsbabbel. Jag har funderat lite till nu vad det gäller barnen och vad de ska underhålla sig med. När vi hade tänkt ha festen på bjursnäs så kunde de ha ett eget rum med film och annat men nu går inte det då vi ska vara på Åmund och det finns inget sånt rum där.
Så min idé är nu att man ska göra ett speciellt festprogram till barnen där det finns lite fylla i bilder, prick till prick och annat kuligt som de kan färglägga och annat. Men har ni något mer tips på saker som barnen kan göra? Det kan bli ganska långtråkigt för dem menar jag när de vuxna äter och det är tal och annat. Fast det är ju en stor park där som de äldre barnen kan springa runt på men även en å att trilla i så de små barnen kan ju inte var ute själva. Trixigt det där. Hjälp mig nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar