lördag 9 april 2011

Ny blogg!

Då jag var så oförsiktig och klantig så råkade jag radera inte både min gamla blogg utan även en hel mail adress som jag hade kopplad till den bloggen! Det kommer upp ett halvt dussin varningar innan man gör något så dumt och ändå så gör man det? Vill ni veta hur? Man går upp klockan halv sex och kör järnet med en tokig bebis och sen när man är som tröttast och skulle definitivt inte hålla på med något tekniskt, då ska man organisera och göra lite nytt och fräscht. Där fick ni svar på det också.

Dagen har varit lite halvhysterist då sambon min är i Tyskland och köper alkohol till vårt bröllop, inte för att jag vet varför vi ska ha det men det ska tydligen vara så, hoppas att det smakar! Han kommer iaf hem imorgon och jag vet att T kommer att bli överlycklig! Hon har nämligen inte gjort annat än sagt pappa hela dagen sötlöken. Men det var ju inte det jag skulle berätta om utan min halvhysteriska dag! Började vid halv sex då min chef, läs T, ville gå upp. Och upp for vi och började elda i pannan, städa, tvätta och göra frukost innan vi skulle åka till Liljas och byta däck på bilen. Medens bilen fick en makeover så satt jag och Luvan och pratade med min kära mor och mumsade melon i det fina vädret. Sen åkte vi hem kastade i oss lite mat och sen vidare för att fira att skälby minsann är 40år gammalt, bra jobbat! Efter klappat hästar, getter hönst och gungat var barnet så slut att hon däckade i vagnen! Sen hem för att äta mellis och då kom farmor och farfar på besök en stund innan vi for vidare till faster för taco, mums! Men nu... nu ska jag slappa. Nu ska jag bara ta det lugnt för nu sover hon. Och det dröjer inte många minuter innan jag gör det med.

Hoppas på en bättre uppdaterad blogg nu i framtiden!

1 kommentar:

  1. Oj då vilken hektisk dag du verkar ha haft! Det blev ju verksamhet från tidig morgon till sen kväll. Ska bli kul att följa dig på bloggen!

    SvaraRadera