fredag 9 december 2011

Nytt utseende

Tänkte att ska man nu börja skriva lite mera så kanske man ska uppdatera utseendet också? Den bilden som jag hade som head innan var ju jätte gammal! Då hade Luvan precis lärt sig krypa och det känns ju som evigheter sedan!

Så nu hoppas jag att jag får lite fina kommentarer om hur fint det blev och om någon har en annan åsikt kan ni ju komma på nått bättre då :P

Men dagen har snurrat på som vanligt förrutom att ungen nu fått lite penicillin och jag har haft en kokhet klistrad unge på magen. Känns lite smått påfrestande att ha både en unge på och i magen som ska hålla på att sparka på mig! Måste få lov att säga att det är lite alien varning nu när man tittar på magen. Ibland kommer det en sån jätte bulle rullande unden huden och man vet att det där var förmodligen en liten rumpa eller ett huvud som rullade förbi där inne *rysning*.
Är det bara jag som känner lite rysningar när man känner på en gravidmage när bebis rör sig? Spelar ingen roll om det är min mage eller någon annans...

Lite bilder kanske?
 Vecka 14

 Vecka 20

Vecka 26

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar