onsdag 7 mars 2012

Lugn och ro?

Sitter i gungstolen och lyssnar på ett skrikande/skrattande barn ifrån köket där hon och hennes far kör en radiostyrd helikopter. Denna jäkla helikopter, är så trött på ljudet av den så jag kan spy! Men den underhåller både J och T så varsågoda då! L ligger i sängen och sover och jag bara väntar på att hon ska vakna och vilja ha lite mat, inte för att det spänner i brösten men för att det har gått nästan fyra timmar nu och då brukar hon vilja ha en slurre.

Idag har vi varit på Skälby och träffat faster Anna och lekt på den stora lekplatsen och klappat alla djuren, T tyckte att fåren var läskiga när de bräkte så hon sprang därifrån fort som blixten. Men kaninerna och hästen var väldigt rolig att klappa på och även hönsen som fick spatsera fritt på gården.

Blev tyvärr inga bilder för jag glömde kameran hemma mitt i alla kalabaliken som tydligen alltid blir när jag ska få ut två ungar i en vagn/bil :P Men vi kommer att åka dit fler gånger och då blir det bilder!

Har förresten lagt till lite reaktioner så att ni kan trycka lite snabbt när ni läst ett inlägg istället för att skriva kommentarer som ni så sällan gör :P

1 kommentar:

  1. Härmis ;) Vad skönt att komma iväg en stund med barnen :)

    SvaraRadera