lördag 31 mars 2012

Kolik?

Är så ledsen för att min fina flicka är ledsen. Denna veckan har hon börjat med att skrika flera timmar varje kväll och jag har googlat mig blå på kolik och fått en halv miljon med tips. Har slutat med lök, kål, plommon, päron,  kaffe och te, starkt kryddad mat och jag är noga med att få henne att rapa efter varje amning men ingenting hjälper hon skriker i alla fall. Vet inte vad jag ska ta mig till :(
Försöker ha henne så nära mig jag kan hela dagarna och när hon börjat skrika så gungar jag benen på henne, vaggar, gungar, vysslar, sjunger och försöker med nappen men ingenting får henne lugn. Hon kan bli lugn några minuter och då tittar hon på mig med stora ögonen innan hon kniper ihop dem igen och börja skrika.
Snälla snälla ni har ni några tips???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar