onsdag 14 mars 2012

Och skalman han är tlöööööött

Fy bubblan vilken trött dag detta kommer att bli! Tuva är sjuk med feber, hosta och äckligt snor. Men det är inte hälften så äckligt som det som kommer ut där bak på henne, min stackars sjuka söta unge! Leia tyckte att inatt vänder vi dygnet morsan och du ska vara med mig hela vägen! Så inatt satt jag och tittade på sjuka samlare eller vad det hette i gungstolen medens Leia övade sig på att killa mig under armen och lyfta på huvudet.
Så idag hoppas jag att vi kan få sitta här hemma och se på film och äta kex hela dagen för det är allt Tuva vill ha och då får hon det. Det och köttbullar. Jag är inte så kinkig så när det gäller mat när barnen är sjuka, de ska få äta vad de vill då och bara mysa.

Om jag har någon ork kvar idag ska det bli en promenad också, fast kanske inte så lång som jag hade planerat först utan mest till apoteket och tillbaka :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar