torsdag 1 mars 2012

Mulet

Idag är det en sån där typisk mulen dag. Himlen är grå och man själv blir lite grå. Hade tänkt leka ute idag med barnen och ha det skoj men vädret är så blä så jag skiter i det. Det får bli lite inomhus mys med lera, film och massa pussar istället.
Men jag har hunnit med att bädda rent i ungarnas sängar och rensa i Tuvas garderob. Så nu är alla 86 kläder i en säck och fram med alla 92 kläder! Sen kunde jag inte låta bli att sortera in alla Leias 62 kläder i sin stora garderob så det bara är att hämta där sen när 56 blir för litet, vilket är snart kan jag tänka för hon är så lång så lång vår fina flicka!
Men nu sover de båda två och jag passar på att vila en stund med datorn och en kopp te. Njuter av tystnaden.

1 kommentar:

  1. När tystnaden lägger sig över huset så är de ljuvligt men sen saknar man ljudet av lekande barn och jollrande bebisar. Men det är skönt när man får en liten paus i lugn och ro för att ladda batterierna :)

    SvaraRadera