torsdag 12 april 2012

Slappar

Idag har vi varit och bytt däck på bilen, då tycker jag att det känns som vår! Även om jag inte hjälper till och byter däcken njuter jag av att se min älskling stå på alla fyra och byter däcken åt mig. Vet inte om det är för att jag får kolla lite extra på hans fina rumpa eller om det är för att jag får den här våriga känslan!
Så nu sitter vi ute på altanen medens Tuva leker i sandlådan och bara har det skönt. Leia ligger i vagnen i köket och sover som en liten gris och det är så underbart att ha två flickor som tycker om att sova! För det gör vi också, mycket!Jag hoppas bara att det kan bli varmare snart så att vi kan vara ute lite mera. Visst vi kan vara ute mycket nu också för det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder, men det är inte liiiika kul att amma i dåligt väder! Så nu får gärna värmen komma och solen så att vi kan sitta ute i bara långärmat igen och njuta av vårsolen.

Men till en helt annan sak, vi har nojat in oss! Som vi brukar göra när vi har hittat en ny spännande serie att följa. Denna gången är det Lost som gäller och jag vet att den är gammal och omodern nu men oj vad den är spännande! Vi bara längtar till Tuva sover middag eller för natten så att vi kan springa ner i biorummet och mysa med en kopp te och se på Lost. Har snart sett första säsongen av sex och det är lite trist att vi alltid gör så här för att serierna tar ju slut så fort då. Vi ser cirka 3-4 avsnitt per dag och då tar det slut väldigt fort.

Undra om man kan hitta någon fin bild att lägga upp också? Det får bli en vårbild av Tuva och mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar