tisdag 29 maj 2012

Pronerar som en snedsliten kamel!

Japp det var dem orden som Jacke sa till expediten i skoaffären förra sommaren. Han tittade chockat på honom men det hade han inte gjort om han faktiskt tittat ner på mina fötter.
Så nu tänkte jag att ni skulle få lite före bilder på mina fötter och så får vi se sen om det har hjälpt något när jag får mina sulor sen!



Så det kanske inte är så konstigt ändå att jag har ont i kroppen när man har det här att stå på.Men nu hoppas vi på att det kommer att gå bättre med de nya sulorna!

Sen har vi the word of today också. Dagen ord här hemma idag är NEPP. Allting är nepp enligt min sötnos och det är lite kul att lura henne och säga vill du ha kex? Nepp säger hon då och springer, tvärnitar i steget och sen jopp. Haahaha sucker - mamma lurade dig 1-0 till mamma. Nu kanske du lär dig att lyssna istället för att bara säga nepp hela tiden!

Ska skriva lite mer ikväll tänkte jag när jag inte har en tokig tremånaders bebis i famnen som också vill knappra på tangenterna och sutta på mamma händer. Men sån är hon och det älskar jag henne för!

// Familjen defekt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar