torsdag 14 juni 2012

100 och still going strong!

Igår slog vi 100 barriären mina vänner! Igår hade jag 103 läsare på min blogg! Det firades med choklad och Lost i vanlig ordning när barnen somnat. Men fatta vilken grej?! 103 människor är intresserade av mina tankar och vårt liv? Detta måste vi ju bara fira! Så eftersom att jag firade med choklad kanske ni också vill fira med choklad?

Därför lottar jag ut en 200g chokladkaka till den som skriver bäst motivering varför ni läser denna bloggen och vad jag kan göra för förbättringar för vi kan inte sluta här! Nu har jag fått blodad tand och vill få fler läsare!

Så skriv här nere i kommentarsfältet eller under länken på facebook så är ni med och tävlar!
Tävlingen avslutas midsommarafton! 
Glöm inte heller att trycka på facebook ikonen här till höger, under tipsa andra så att fler hittar hit.

3 kommentarer:

  1. Det hjälper mej att skratta mig igenom mina jobbpass med dryga gäster och småperversa gubbar och ett konstant peppigt, påklistrat leende oavsett situation.. ;)// Anna Martinsson

    SvaraRadera
  2. Heja Lina !!! Tack för goa skratt o jag höjer budet o bjuder på en Aladin =)))

    SvaraRadera
  3. Åh, kan man såhär inför-beach 2012 få önska ett annat pris, typ jordgubbar? (bor ju ändå nära dig) så är jag gärna med och tävlar...det är så roligt när du skriver om livet hemma hos er. Har högläsning för Fredrik som fnissar! ;)

    SvaraRadera