tisdag 5 juni 2012

Samlad familj och tok- frossa!

Idag är en stor dag! Idag är den dagen då jag och min storasyster bestämde oss för att gräva ner stridsyxan och gå vidare. Så nu kommer familjen att bli hel igen och våra barn kommer att få lära känna varandra och ha roligt ihop! Ser fram mot att få se dem leka tillsammans medan vi sitter på en filt och snackar skit på Skälby i sommar!

Men hörrni, det här med vikten! Har ju glömt att uppdatera er hur det går med den! Och så här är det då. I fredags ( min fördelsedag ) var moment of truth så jag ställde mig på boken och hoppades att det skulle stå 90 först och inte 91. Och se på f*n! Det stod 90,0!! Hur i hela friden kunde detta hända? Men glad blev jag!
Och sen så fungerar min hjärna som så att när jag har nått ett mål och jag känner mig stolt över mig själv då ska jag fira. Och unna mig. För det är jag värd. Hur är man funtad då? Är det inte då man ska känna att "wow det gick nu ska det gå ännu mer och jag ska bli beach 2012 assnygg!" men nej då, inte jag. Så jag har svullat. Svullat som om jag inte visste att det fanns en morgondag och det resulterade ju i ett litet plus på vågen igår. Ja jag säger då det.

Men nu ska jag ta mig i kragen igen och sen så ska jag fira med ett äpple istället att familjen är samlad och Leia ska få träffa sin moster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar